Politica de retur a produselor

Cadrul legal

  • Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
  • Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
  • Dreptul de retur este valabil doar pentru clientii persoane fizice care au achizitionat produse de la magazinul online www.partycenter.ro conform art.2 alin.(1) din O.U.G Nr.34/2014
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Exceptiile

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

  1. baloane folie sau latex care nu se afla in ambalajul original sigilat
  2. materiale de training electronice (DVD-uri) si carti
  3. produse degradate, cu continut lipsa / diferit fata de cel livrat
  4. alte produse care nu pot fi valorificate dupa deschiderea ambalajului original (e.g. lampioane zburatoare, fluiere, trompete, artificii tort, etc.)
  5. articolele care intra in contact direct cu pielea sau cu alte parti ale corpului (e.g. masti, suflatori, costume, palarii etc.)

Exercitarea dreptului de retragere

  • Consumatorul informeaza Radar Group cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea unui formular de retur disponibil aici:
  • Formularul completat si semnat va fi trimis prin email* la adresa comenzi@balon.ro urmand ca ulterior sa primesti instructiunile pentru trimiterea produsului retur.

* La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
* Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produsele cumparate;
* In maxim 3 zile lucratoare cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

1. Costuri suportate de catre cumparator:

  • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 30 zile lucratoare de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )

2. Costuri suportate de catre vanzator*:

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
  • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
  • Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.

*Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie)

Rambursarea sumelor

  • Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator(art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)

De retinut

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).